API تبدیل حساب به شبا؛

با یک فراخوانی، شماره شبای ۲۴ رقمی را دریافت کنید!

دریافت شبا جهت انتقال وجه در ۲ بانک مختلف

رده
تهران شارژ
آی بی شاپ

چرا وب‌ سرویس شماره حساب به شبا؟

هر حسابی که مشتریان برای خودشان در بانک‌های مختلف سراسر کشور افتتاح می‌کنند، با یک شماره حساب مشخص می‌شود. این شماره حساب، یک شماره منحصر به فرد است که برای تفکیک حساب‌های بانکی مشتریان یک بانک استفاده می‌شود و از آن می‌توان برای انتقال وجه بین حساب‌های همان بانک استفاده کرد. اما در بسیاری از مواقع به انتقال وجه از یک بانک به بانک دیگر دارید؛ در چنین شرایطی لازم است تا شماره شبا حساب مقصد را بدانید. شماره شبا، یک شماره ۲۴رقمی و مخفف عبارت «شناسه بانکی ایران» است، که با استفاده از آن می‌توان انتقال وجه بین بانکی (انتقال وجه پایا یا انتقال وجه ساتنا) انجام داد. بعضی از بانک‌ها این شماره را روی کارت بانکی مشتریان خود حک می‌کنند، اما غالباً مشتریان به دلیل طولانی بودن شماره شبا آن را حفظ نیستند. فینوتک وب سرویسی را فراهم کرده است که با استفاده از آن می‌توانید امکان تبدیل شماره حساب به شبا را درون نرم افزار خود پیاده‌سازی کنید. در واقع با استفاده از این وب سرویس به کاربران خود اجازه می‌دهید تا بتوانند تبدیل شماره حساب به شماره شبا را به راحتی برای بانک‌های مختلف انجام دهند. با استفاده از این وب سرویس می‌توان تبدیل شماره حساب به شبا بانک ملت، تبدیل شماره حساب به شبا بانک ملی و تمام دیگر بانک‌ها را به راحتی انجام دهد.

تست Deposit To IBAN API

برای اینکه عملکرد وب سرویس تبدیل شماره حساب به شبا را بهتر متوجه شوید، این نمونه کد را فراخوانی کنید و نتیجه را ببینید. این اطلاعات فرضی هستند؛ در عمل می‌توانید پس از تکمیل اطلاعات، نتیجه فراخوانی را ببینید.برای مشاهده جزئیات شامل نحوه کارکرد، سرویس‌های تکمیلی و گزارش خطاهای احتمالی مستندات فنی فینوتک را مطالعه کنید. این کار به راه‌اندازی سریع‌تر کمک می‌کند.

1curl --location --request GET 'https://apibeta.finnotech.ir/facility/v2/clients/TestFn/depositToIban?trackId=trackId&deposit=200-100-5100500-1&bankCode=065' \2--header 'Authorization: Bearer 

قیمت را آنلاین حساب کنید!

برای آنکه برآوردی از هزینه‌هایتان داشته باشید، کارمزد تبدیل حساب به شبا را در ماشین‌حساب محاسبه کنید

calc-1

تعداد حدودی فراخوانی‌هایتان را وارد کنید

calc-1

کارمزد:

ریال

برای فراخوانی بالای 10000 بار با واحد فروش تماس بگیرید

سرویس‌های دیگری که ممکن است مورد نیازتان باشد

سوالات متداول

از آنجاییکه سرویس‌های فینوتک به‌صورت API ارائه می‌شوند، تنها برای کسب‌وکارها قابل استفاده هستند. اگر شما می‌خواهد فقط یک بار از این سرویس استفاده کنید از سایت‌های تهران شارژ، رده و کارت اینفو استفاده کنید.

خروجی این سرویس شامل شماره شبا، نام بانک، فعال/مسدود/راکد بودن حساب و نام صاحب حساب است.

Top

آیا می‌خواهید شروع کنید؟

این سرویس فقط به کسب‌وکارها ارائه می‌شود

ما به محقق شدن رؤیای شما کمک می‌کنیم