سرویس استعلام قبض برق؛

به نرم افزار شما یک خدمت پرطرفدار را اضافه می‌کند!

امکان استعلام قبض برق و پرداخت آن در محیط نرم افزاری شما

پرداخت الکترونیک سپهر
دفتر پیشخوان دولت
ناواکو

چرا وب سرویس استعلام قبض برق؟

فینوتک این امکان را از نظر فنی به وجود آورده است تا با استفاده از وب سرویس استعلام و پرداخت قبض برق بتوانید قابلیت مشاهده قبض و همچنین پرداخت آن را در اپلیکیشن و یا نرم‌افزار خود پیاده‌سازی کنید. با طرح حذف قبض‌های کاغذی به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و همچنین هزینه، حالا مشترکین نیاز خواهند داشت تا بتوانند قبض برق خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند. به همین منظور API استعلام قبض برق فینوتک این امکان را فراهم کرده تا کاربران تنها با وارد کردن شناسه قبض، بتوانند اطلاعاتی از جمله مبلغ قبض، بدهی آخرین دوره و مهلت پرداخت آن را مشاهده کرده و سپس اقدام به پرداخت قبض برق خود کنند. در حال حاضر وب سرویس استعلام قبض برق برای قبض برق تهران و کلیه شهرهای ایران قابل استفاده خواهد بود.

تست فوری API استعلام قبض برق

برای اینکه عملکرد وب سرویس استعلام قبض برق را بهتر متوجه شوید، این نمونه کد را فراخوانی کنید و نتیجه را ببینید. این اطلاعات فرضی هستند؛ در عمل می‌توانید پس از تکمیل اطلاعات، نتیجه فراخوانی را ببینید.برای مشاهده جزئیات شامل نحوه کارکرد، سرویس‌های تکمیلی و گزارش خطاهای احتمالی مستندات فنی فینوتک را مطالعه کنید. این کار به راه‌اندازی سریع‌تر کمک می‌کند.

1curl --location --request GET 'https://apibeta.finnotech.ir/billing/v2/clients/billingInquiry?trackId=&type=TelNow&parameter=02188825796&secondParameter' \2--header 'Authorization: Bearer

قیمت را آنلاین حساب کنید!

برای آنکه برآوردی از هزینه‌هایتان داشته باشید، کارمزد استعلام قبض برق را در ماشین‌حساب محاسبه کنید

calc-1

تعداد حدودی فراخوانی‌هایتان را وارد کنید

calc-1

کارمزد:

ریال

برای فراخوانی بالای 5000 بار با واحد فروش تماس بگیرید

سرویس‌های دیگری که ممکن است مورد نیازتان باشد

سوالات متداول

شما می‌توانید با فراخوانی سرویس استعلام قبض برق با جزئیات، تمام مواردی که روی قبض برق فیزیکی نوشته می‌شود را ببینید.

بله؛ API استعلام قبض برق سراسری بوده و کل شهرهای ایران را پوشش می‌دهد.

مبلغ قبض، شناسه قبض، شناسه پرداخت قبض برق و مهلت پرداخت در خروجی این سرویس آورده می‌شود. همچنین اگر خطایی رخ داده باشد، علت خطا شرح داده می‌شود.

Top

آیا می‌خواهید شروع کنید؟

این سرویس فقط به کسب‌وکارها ارائه می‌شود

ما به محقق شدن رؤیای شما کمک می‌کنیم