دریافت گردش حساب؛

بدون نیاز به خارج شدن از محیط نرم‌افزاری خودتان!

استعلام ۱۰۰ گردش آخر حساب شرکت

صندوق اعتباری هنر
زیبال
جیبیت

چرا وب سرویس استعلام گردش حساب؟

با استفاده از این سرویس، می‌توانید از طریق فضای آنلاین ۱۰۰ گردش آخر حساب شرکت خود را فراخوانی و پایش کنید. سرویس دریافت گردش حساب به شما کمک می‌کند تا از دفتر کار خود، نگاهی دقیق‌تر بر گردش حساب، زمان واریز‌ها و پرداخت‌ها داشته باشید. با این سرویس‌ می‌توانید هزینه‌های شرکت خود را به شکل لحظه‌ای پایش کرده و با استفاده از این اطلاعات، تصمیمات مالی بهتری اخذ کنید.

evo0

امکان مشاهده گردش حساب و مبلغ بلوکه‌ شده در حساب

evo1

امکان رصد لحظه‌ای ورودی‌ها و خروجی‌های حساب

evo2

دریافت گردش حساب در بازه زمانی دلخواه

evo3

سرعت بالای دریافت گردش حساب با یک کلیک

تست فوری API دریافت گردش حساب

برای اینکه عملکرد وب سرویس استعلام گردش حساب را بهتر متوجه شوید، این نمونه کد را فراخوانی کنید و نتیجه را ببینید. این اطلاعات فرضی هستند؛ در عمل می‌توانید پس از تکمیل اطلاعات، نتیجه فراخوانی را ببینید. برای مشاهده جزئیات شامل نحوه کارکرد، سرویس‌های تکمیلی و گزارش خطاهای احتمالی مستندات فنی فینوتک را مطالعه کنید. این کار به راه‌اندازی سریع‌تر کمک می‌کند.

1curl --location --request GET 'https://apibeta.finnotech.ir/oak/v2/clients/TestFn/deposits/0200000010007/statement?fromDate=001027&toDate=001027&trackId=trackId' \2--header 'Content-Type: application/json' \3--header 'Authorization: Bearer 

درباره ما چه می‌گویند؟

سروش علوی‌پناه

راهبر تیم محصول جیبیت

«فینوتک با حضور زودهنگام و طی مسیر نوآورانه در بانکداری باز، باعث تغییر گفتمان این حوزه در ایران شد. همچنین با مشتری‌مداری و ایجاد ارتباط موثر با کسب‌وکارها، امکان دریافت خدمات بانکی را برای آنها بطور قابل‌توجهی تسهیل کرده است.»

سرویس‌های دیگری که ممکن است مورد نیازتان باشد

سوالات متداول

بله؛ سرویس دریافت گردش حساب این امکان را به شما می‌دهد که با وارد کردن ۲ تاریخ معین، گردش حساب را در این بازه ارائه دهد.

این سرویس برای حساب‌های حقیقی و حقوقی قابل‌ فراخوانی است.

Top

آیا می‌خواهید شروع کنید؟

این سرویس فقط به کسب‌وکارها ارائه می‌شود

ما به محقق شدن رؤیای شما کمک می‌کنیم