وب‌ سرویس استعلام خلافی خودرو؛

مبلغ، زمان و محل جریمه‌های خودرو را به کاربرانتان نشان می‌دهد!

دریافت لیست خلافی‌های خودرو با شماره سریال اتومبیل

چرا وب سرویس خلافی خودرو؟

تخلف رانندگی و جریمه شدن توسط افسر راهنمایی و رانندگی اتفاقی است که برای اکثر راننده‌ها می‌افتد اما تعداد کمی از آنها هستند که این جریمه‌ها را در موعد مقرر پرداخت می‌کنند. تخلفات رانندگی در ۵ دسته تقسیم می‌شوند و مبلغ برخی از این جریمه‌ها در صورتی که در موعد مقرر پرداخت نشود، دو برابر خواهد شد!

علاوه بر این، برگه‌ی عدم خلافی خودرو یکی از مهم‌ترین اسنادی است که موقع خرید و فروش ماشین نیاز است. اگر هم خودرویی جریمه‌ معوقه‌ی زیادی داشته باشد، انجام تخلف خطرناک و جریمه‌ مجدد توسط افسر می‌تواند منجر به انتقال خودرو به پارکینگ شود. برای همین استعلام و پرداخت به موقع خلافی خودرو بسیار کار عاقلانه‌ای است و شما به راحتی با این وب سرویس می‌توانید این امکان را برای کاربران نرم‌افزارتان فراهم کنید.

سرویس استعلام خلافی خودرو با گرفتن شماره سریال خودرو لیست خلافی‌های خودرو را به همراه مبلغ، شناسه قبض، شناسه پرداخت، زمان و محل جریمه و شماره پلاک خودرو برمی‌گرداند.

روش‌های دریافت خلافی خودرو

قبلاً رانندگان برای مشاهده خلافی خودرو باید به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه می‌کردند و با صرف وقت و هزینه‌ زیاد، نسبت به دریافت خلافی خودروشان اقدام می‌کردند؛ اما حالا دیگر نیازی به مراجعه‌ حضوری نیست. حالا می‌توان با اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌هایی که از API فراخوانی خلافی استفاده می‌کنند، می‌توان خدماتی مثل مشاهده آنلاین جریمه‌ خودرو، دریافت خلافی و پرداخت خلافی خودرو را به صورت آنلاین انجام داد.

وب سرویس استعلام خلافی خودرو فینوتک

وب‌سرویس استعلام خلافی خودرو فینوتک این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد تا با شماره سریال ماشین، مبلغ، زمان و محل جریمه‌های خودرو کاربران را نمایش دهد. این وب سرویس مناسب سازمان‌هایی است که قصد دارند استعلام خلافی خودرو را به سرویس‌هایشان اضافه کنند تا مشتریان‌شان به سادگی نسبت به مشاهده آنلاین خلافی خودروشان اقدام کنند.

تست فوری API خلافی خودرو

برای اینکه عملکرد وب سرویس استعلام خلافی خودرو را بهتر متوجه شوید، این نمونه کد را فراخوانی کنید و نتیجه را ببینید. این اطلاعات فرضی هستند؛ در عمل می‌توانید پس از تکمیل اطلاعات، نتیجه فراخوانی را ببینید. برای مشاهده جزئیات شامل نحوه کارکرد، سرویس‌های تکمیلی و گزارش خطاهای احتمالی مستندات فنی فینوتک را مطالعه کنید. این کار به راه‌اندازی سریع‌تر کمک می‌کند.

1curl --location --request GET 'https://apibeta.finnotech.ir/billing/v2/clients/FnTest/drivingOffense?version=2&trackId=trackId&mobile=+989451111111&nationalID=0011111111&plateNumber=000000000' \2--header 'Authorization: Bearer

قیمت را آنلاین حساب کنید!

برای آنکه برآوردی از هزینه‌هایتان داشته باشید، کارمزد سرویس خلافی خودرو را در ماشین‌حساب محاسبه کنید

calc-1

تعداد حدودی فراخوانی‌هایتان را وارد کنید

calc-1

کارمزد:

ریال

برای فراخوانی بالای 5000 بار با واحد فروش تماس بگیرید

سرویس‌های دیگری که ممکن است مورد نیازتان باشد

سوالات متداول

پلاک خودرو، کدملی و موبایل مالک خودرو در ورودی سرویس دریافت می‌شود.

بله؛ از آنجاییکه کد ملی مالک دریافت می‌شود، شماره موبایل هم باید به نام همان مالک باشد تا امکان نمایش لیست خلافی‌ها فراهم شود.

در خروجی API خلافی خودرو علاوه‌بر مبلغ خلافی و جزئیات هر جریمه، شناسه قبض و شناسه پرداخت هم آورده می‌‌شود که امکان پرداخت آنلاین را فراهم می‌کند.

Top

آیا می‌خواهید شروع کنید؟

این سرویس فقط به کسب‌وکارها ارائه می‌شود

ما به محقق شدن رؤیای شما کمک می‌کنیم