با API شارژ آنی بن کارت؛

پاداش کارکنان را به کارت مخصوص شرکت خودتان واریز کنید!

شارژ/ دشارژ بن کارت با لوگو اختصاصی

صبا بار
نیوکاش
قسطا

چرا وب سرویس شارژ آنی بن کارت؟

با استفاده از این سرویس می‌توانید به صورت آنی، بن‌کارت‌هایی که پیشتر به مشتریان، کارمندان یا تامین‌کنندگان خود داده‌اید را مدیریت و شارژ کنید. بن‌کارت‌ها تمام خصوصیات کارت‌های شتابی را دارند و کاربر می‌تواند مثل یک‌ کارت بانکی از آن استفاده کند. سرویس شارژ بن کارت به شما اجازه می‌دهد تا کارت‌هایی که با لوگوی کسب‌وکار خودتان طراحی کرده‌اید را مدیریت و به شکل آنی شارژ کنید. یکی از کاربرد‌های این سرویس پرداخت پاداش به پرسنل است و به شما اجازه می‌دهد تا به ساده‌ترین و نوآورانه‌ترین شکل ممکن این پرداخت‌ها را انجام دهید.

evo0

عملکرد انتقال و برداشت مشابه کارت بانکی آینده

evo1

ایجاد محدودیت در مبلغ قابل‌شارژ جهت جلوگیری از پولشویی

evo2

روش مناسب برای پرداخت پاداش، هدیه و...

evo3

اعلام وضعیت تراکنش و موفقیت شارژ بن‌کارت

تست فوری Charge Card API

برای اینکه عملکرد وب سرویس شارژ آنی بن کارت را بهتر متوجه شوید، این نمونه کد را فراخوانی کنید و نتیجه را ببینید. این اطلاعات فرضی هستند؛ در عمل می‌توانید پس از تکمیل اطلاعات، نتیجه فراخوانی را ببینید.برای مشاهده جزئیات شامل نحوه کارکرد، سرویس‌های تکمیلی و گزارش خطاهای احتمالی مستندات فنی فینوتک را مطالعه کنید. این کار به راه‌اندازی سریع‌تر کمک می‌کند.

1curl --location --request POST 'https://apibeta.finnotech.ir/oak/v2/clients/TestFn/deposits/0300000000009/chargeCard?trackId=trackId' \2--header 'Content-Type: application/json' \3--header 'Authorization: Bearer4--data-raw '{"amount":15000,5"card": "6362142376876523" }

درباره ما چه می‌گویند!

علی آیتی

هم‌بنیانگذار نیوکاش

«ما در نیوکاش مسیرهای فراوانی را امتحان کردیم، اما فینوتک در مسیر بانکداری باز با ایجاد شبکه‌ای از خدمات نوین و اثرگذار، میانبری در دسترس بود؛ میانبری که رد پایش را در مسیرها بر جای می‌گذارد.»

سرویس‌های دیگری که ممکن است مورد نیازتان باشد

سوالات متداول

خیر؛ هیچ محدودیتی برای شارژ بن‌ کارت وجود ندارد.

از آنجایی‌که این سرویس بن کارت تنها برای بانک آینده فعال است، داخل شبکه بانک آینده نیز مثل کارت‌های بانکی قابل انتقال است؛‌ اما انتقال آن به کارت سایر بانک‌ها میسر نیست.

Top

آیا می‌خواهید شروع کنید؟

این سرویس فقط به کسب‌وکارها ارائه می‌شود

ما به محقق شدن رؤیای شما کمک می‌کنیم